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Degenne / Forse

Introducing Social Networks

Medium: Buch
ISBN: 978-0-7619-5604-4
Verlag: Repro India Limited
Erscheinungstermin: 01.08.1999
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
This first-rate introduction to the study of social networks combines a hands-on manual with an up-to-date review of the latest research and techniques. The authors provide a thorough grounding in the application of the methods of social network analysis. They offer an understanding of the theory of social structures in which social network analysis is grounded, a summary of the concepts needed for dealing with more advanced techniques, and guides for using the primary computer software packages for social network analysis.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780761956044
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-7619-5604-4
  • Verlag: Repro India Limited
  • Erscheinungstermin: 01.08.1999
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 1999
  • Serie: Introducing Statistical Methods series
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 398 g
  • Seiten: 256
  • Format (B x H x T): 156 x 234 x 14 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Degenne, Alain

Forse, Michel

Forse, Michel

Introduction
The Paradigm of Structural Analysis
Social Relationships and Networks
Personal Networks and Local Circles
Graph Theory
Equivalence and Cohesion
Social Capital
Power and Centrality
Dynamics
Multiple Affiliations