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Dennehy

Competition, Gender and Management

Beyond Winning and Losing

Medium: Buch
ISBN: 978-0-230-38936-6
Verlag: Springer Nature Singapore
Erscheinungstermin: 31.08.2012
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Investigates eight dimensions of competition which are active yet covert in the lives of managers. Explains in great detail the everyday experiences of men and women and the ways in which different cultures at work and in wider society, particularly exposure to sport and media, affect and reflect the relationship between gender and competition.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780230389366
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-230-38936-6
  • Verlag: Springer Nature Singapore
  • Erscheinungstermin: 31.08.2012
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 2012. Auflage 2012
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 440 g
  • Seiten: 221
  • Format (B x H x T): 140 x 216 x 20 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Dennehy, J.

List of tables and figures Preface Acknowledgements Introduction Gender and Sport Competition Cage Work Relationships Language and Images Confidence and Success Collisions with Time Beyond Winning and Losing