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Flath / Klein

Advertising and Design

Interdisciplinary Perspectives on a Cultural Field

Medium: Buch
ISBN: 978-3-8376-2348-2
Verlag: Transcript Verlag
Erscheinungstermin: 01.03.2014
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
The cultural field of advertising is a much-debated topic with perspectives focusing on a range of concepts from harassment and the anxiety of influence to notions of desire and affirmation. The aim of this publication is not only to take into account the diversity of topics related to advertising, but more importantly, to develop a dialogue between these divergent viewpoints.
With contributions by Barbara Aulinger, Bernadette Collenberg-Plotnikov, Beate Flath, Werner Jauk, Bernhard Kettemann, Eva Klein, Jörg Matthes, Manfred Prisching, Johanna Rolshoven, Nicolas Ruth, Holger Schramm, Charles Spence, Margit Stadlober and Friedrich Weltzien.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783837623482
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-8376-2348-2
  • Verlag: Transcript Verlag
  • Erscheinungstermin: 01.03.2014
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2014
  • Serie: Lettre
  • Produktform: Kartoniert, Kt
  • Gewicht: 363 g
  • Seiten: 232
  • Format (B x H x T): 149 x 226 x 20 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Herausgeber

Flath, Beate

Beate Flath (Prof. Dr.) is professor for event management with a focus on popular music cultures and digital media cultures.

Klein, Eva

Eva Klein (Mag. Dr.) is art and design historian at the Institute of Art History at the University of Graz.