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Gomez / Hsiao

Chinese Business in Southeast Asia

Medium: Buch
ISBN: 978-0-415-32622-3
Verlag: Routledge
Erscheinungstermin: 25.09.2003
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Presents empirical findings from different South-East Asian countries to demonstrate that Chinese businessmen employ a variety of strategies in their networking, entrepreneurship and organisational and firm development; and concludes that much more research is needed in order to provide a full understanding of Chinese business success.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780415326223
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-415-32622-3
  • Verlag: Routledge
  • Erscheinungstermin: 25.09.2003
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: Erscheinungsjahr 2003
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 295 g
  • Seiten: 220
  • Format (B x H x T): 155 x 216 x 16 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Herausgeber

Gomez, Terence

Hsiao, Hsin-Huang Michael

Introduction: Chinese Busines Research in Southeast Asia 1. Singapore 2. Malaysia 3. Thailand 4. Indonesia 5. Taiwanese Business in Southeast Asia