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Jeynes

Risk Management

10 Principles

Medium: Buch
ISBN: 978-0-7506-5036-6
Verlag: Routledge
Erscheinungstermin: 11.12.2001
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
In the same way as the 4Ps of marketing are a fundamental principle of business theory, this book puts forward the 10Ps of Risk Management as a consistent and comprehensive approach to the subject. The 10Ps of Risk Management offers a holistic approach, bringing together all elements of risk management for managers, safety and environmental consultants, business advisers and students on occupational health and safety and environmental studies courses.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780750650366
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-7506-5036-6
  • Verlag: Routledge
  • Erscheinungstermin: 11.12.2001
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2001
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 249 g
  • Seiten: 136
  • Format (B x H x T): 156 x 232 x 10 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
  • Nachauflage: 978-1-032-52096-4

Autoren/Hrsg.

Autoren

Jeynes, Jacqueline

Introduction; Implications of the 10Ps for business; 10Ps - Planning; Product; Process; Premises; Purchasing/Procurement; People; Procedures; Prevention and Protection; Policy; Performance; Interaction between all the elements; Conclusion.