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Johnston

Adaptive Marketing

Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company

Medium: Buch
ISBN: 978-1-137-46292-3
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Erscheinungstermin: 01.10.2015
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Adapt or die is really the 21st century mantra for business. Authors Norm Johnston provides guidance on how to adopt an Adaptive Marketing model to ensure you are not only prepared for this new data world, but also winning against both traditional competitors and new disrupters.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781137462923
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-137-46292-3
  • Verlag: Palgrave MacMillan Us
  • Erscheinungstermin: 01.10.2015
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 2015. Auflage 2015
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 407 g
  • Seiten: 225
  • Format (B x H x T): 156 x 241 x 25 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Johnston, Norm