Verkauf durch Sack Fachmedien

Loparo / J.

To Want to Learn

Insights and Provocations for Engaged Learning

Medium: Buch
ISBN: 978-1-4039-6333-8
Verlag: Palgrave Macmillan US
Erscheinungstermin: 17.08.2012
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
When students are self-motivated, they work harder at learning even if resources are inadequate. This book argues that students and teachers waste time and energy because the curriculum rests on flawed mental models. Change requires theories of motivation and learning based on advances in neurobiology and cognitive studies.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781403963338
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-4039-6333-8
  • Verlag: Palgrave Macmillan US
  • Erscheinungstermin: 17.08.2012
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 2. Auflage 2012
  • Produktform: Gebunden, HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 523 g
  • Seiten: 230
  • Format (B x H x T): 157 x 235 x 20 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Loparo, Kenneth A.

J.

PART I: TO WANT TO LEARN Problems and Possibilities Perspectives on Engaged Living PART II: BRAIN, MIND, AND BODY Neurobiological Systems Psychology of Involvement PART III: MOTIVATION, LEARNING, AND SCHOOL CULTURE Considerations for Better Learning Institutional Culture, Motivation and Learning Postscript