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Mattelart

Advertising International

Medium: Buch
ISBN: 978-1-138-17894-6
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Erscheinungstermin: 27.01.2017
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781138178946
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-138-17894-6
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
  • Erscheinungstermin: 27.01.2017
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2017
  • Serie: Comedia
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 544 g
  • Seiten: 260
  • Format (B x H x T): 156 x 234 x 16 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Mattelart, Armand

Author’s preface, Translator’s preface, 1 THE GEOSTRATEGY OF THE NETWORKS: The rise of the global agencies,2 CULTURE SHOCK: The decline of the imperial model, 3 THE LIMITS OF THE GLOBAL SCENARIO: Imagining the Other, 4 MEDIA WORLDS: Cosmopolitan flexibility, 5 THE VANGUARD OF DEREGULATION: Neo-liberal enterprise culture, 6 THE NEW FRONTIER OF THE OLD CONTINENT: Fragmentation and planetary conscience, 7 CHANGING ROLES: The new marriage of advertising and fiction, 8 AUDIENCE MEASUREMENT: Towards a bar-coded world?, 9 THINK TANKS: The bestiary of ‘lifestyle culture’, 10 THE SPIRIT OF ENTERPRISE: The limits of transparency, 11 TOTAL COMMUNICATION: The crisis of public culture, 12 THE WEAPONS OF CRITICISM AND THE CRITICISM OF WEAPONS: A new subjectivity?, Notes, Index