Verkauf durch Sack Fachmedien

McEachern / O'Keefe

Re-Wiring Business

Uniting Management and the Web

Medium: Buch
ISBN: 978-0-471-17556-8
Verlag: Wiley
Erscheinungstermin: 10.11.1997
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Das erste Buch zum Thema, wie sich der strategische Einsatz von Web Technologie positiv auf alle Aspekte organisatorischen Wachstums auswirken kann. Die Autoren erläutern auf anschauliche Weise, daß Web Technologie im Kontext aller Geschäftsprozesse eines Unternehmens gesehen werden muß, d.h. daß über das Web die aktuellsten Informationen über Design und Innovation, organisatorisches Wachstum, Organisationskultur und gestiegenen Marktanteil verbreitet werden können. Mit Erfolgsstories namhafter Führungskräfte der Industrie verdeutlichen die Autoren den Einfluß der Web Technologie, der sich auf alle Bereiche, von der Produktentwicklung bis zu Vertriebsbeziehungen über Marketing und Absatz bis hin zu persönlichen Führungsstilen erstreckt. (10/97)A new line of books reveals how technology is changing how we do business.

How strategic business-wide use of Web technology can boost efficiency, sales, and profits

Authors Tim McEachern and Bob O'Keefe vividly illustrate that new Web technology must be considered and managed within the context of a company's entire business operations. With the help of success stories from industry leaders, they demonstrate the impact the Web can have on everything from product development to supplier relations, marketing and sales to personal management styles.

* The first book to show how strategic use of Web technology can positively impact all aspects of organizational growth
* Includes real-life examples from Johnson & Johnson, GE Price Waterhouse, United Technologies, UT Carriers, and other industry leaders
* Provides a framework for integrating EDI, Intranets, logistics software, and other Web-related technologies into product design and overall business operations

TIM McEACHERN (Albany, New York) is founder and President of One World Interactive, developers of Web sites for a number of Fortune 500 companies. BOB O'KEEFE (London, England) is a professor of information services management at Brunel University in London and has been a visiting professor at the Rensselaer Polytech's Lally School of Management and Technology.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780471175568
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-471-17556-8
  • Verlag: Wiley
  • Erscheinungstermin: 10.11.1997
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 1997
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 573 g
  • Seiten: 288
  • Format (B x H x T): 157 x 235 x 20 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Mceachern, Tim

O'Keefe, Bob

Liftoff.

Strategic Matters.

Re-Engineering the Re-Wired Corporation.

The Network Inside.

Marketing in the Marketspace.

The Medium Is the Message.

Strategies for Net Retailing.

Business to Business.

Getting Paid.

The Re-Wired Business.

Notes.

References.

Index.