This book addresses the contributions of design thinking to higher education and explores the benefits and challenges of design thinking discourses and practices in interdisciplinary contexts. With a particular focus on Australia, the USA and UK, the book examines the value and drawbacks of employing design thinking in different disciplines and contexts, and also considers its future.
Produkteigenschaften
- Artikelnummer: 9789811557798
- Medium: Buch
- ISBN: 978-981-15-5779-8
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Erscheinungstermin: 20.08.2020
- Sprache(n): Englisch
- Auflage: 1. Auflage 2020
- Serie: Design Science and Innovation
- Produktform: Gebunden, HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 547 g
- Seiten: 246
- Format (B x H x T): 160 x 241 x 20 mm
- Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
Themen
- Sozialwissenschaften
- Pädagogik
- Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik
- Allgemeine Didaktik
- Kunst, Musik, Theater (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften
- Pädagogik
- Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik
- Allgemeine Didaktik
- Hochschuldidaktik