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Merrill / Kotarba / Williams

Understanding Society through Popular Music

Medium: Buch
ISBN: 978-1-138-80651-1
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Erscheinungstermin: 24.08.2017
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Written for Introductory Sociology and Sociology of Popular Music courses, this book uses popular music to illustrate fundamental social institutions, theories, sociological concepts, and processes. The authors use music, a social phenomenon of great interest, to draw students in and bring life to their study of social life.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781138806511
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-138-80651-1
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Erscheinungstermin: 24.08.2017
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 3. New Auflage 2017
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 499 g
  • Seiten: 256
  • Format (B x H): 156 x 234 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
  • Vorauflage: 978-0-415-64194-4

Autoren/Hrsg.

Autoren

Merrill, Bryce

Williams, Dr. J. Patrick

Vannini, Professor Phillip

Herausgeber

Kotarba, Joseph A.

Acknowledgements Preface Introduction 1. Social Interaction 2. The Family 3. The Self, Identity, and Life Course 4. Youth, Deviance, and Subcultures 5. Religion, Politics, and Popular Music 6. Class and Gender7. Hip-hop Culture and Social Change 8. Music and Social Media 9. Business in the Music Community 10.The Globalization of Popular Music:A Focus on Women in Poland Bibliography Contributors Cover Acknowledgments Index