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Romaniuk / Sharp

How Brands Grow

Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands

Medium: Buch
ISBN: 978-0-19-033002-6
Verlag: Oxford University Press
Erscheinungstermin: 21.12.2021
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Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.

How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance – fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780190330026
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-19-033002-6
  • Verlag: Oxford University Press
  • Erscheinungstermin: 21.12.2021
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 2. Auflage 2021
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 520 g
  • Seiten: 256
  • Format (B x H x T): 163 x 233 x 22 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt
  • Vorauflage: 978-0-19-559626-7

Autoren/Hrsg.

Autoren

Romaniuk, Jenni

Sharp, Bryon