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Sicard

Brand Revolution

Rethinking Brand Identity

Medium: Buch
ISBN: 978-1-349-43731-3
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Erscheinungstermin: 09.11.2012
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Brand Revolution offers a radical new approach to brand management. With big brand case studies including L'Oreal and Jaguar, the author draws on her extensive experience as a marketing consultant to put together this highly engaging and practical book for developing, improving and controlling the identity of your brand.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781349437313
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-349-43731-3
  • Verlag: Palgrave Macmillan UK
  • Erscheinungstermin: 09.11.2012
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2013
  • Produktform: Kartoniert, Paperback
  • Gewicht: 2637 g
  • Seiten: 171
  • Format (B x H x T): 152 x 229 x 10 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Sicard, M.

PART I Brand Identity: The Story Of A Meteorite A Paradoxical Success Story What Is The Situation Today? When The Unconscious Gets Involved A New Way Of Thinking About Brand Identity PART II An Analytical Method The Concept Behind The Fingerprinting Method The Fingerprinting Method: The 7 Poles The Fingerprinting Method: A User's Manual Conclusion Bibliography Index Of Brands