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Singh

Managing Emotion in Design Innovation

Medium: Buch
ISBN: 978-1-4665-6750-4
Verlag: Taylor and Francis
Erscheinungstermin: 28.08.2013
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This book presents an emotion centered research framework titled "emoha" for design innovation. It defines emoha and underlines the importance of the developed framework in culturalization of technology and thereby design innovation. The book explains the detailed research on product styling which leads to the creation of "Emoha" and how to use it in product design.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781466567504
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-4665-6750-4
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Erscheinungstermin: 28.08.2013
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2013
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 506 g
  • Seiten: 254
  • Format (B x H x T): 161 x 238 x 22 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Singh, Amitoj

Introduction. Literature-Oriented Research Framework. Evolution of Research Methodology. The Sociocultural Segmentation of Biking. Emotive Quality of Biking Segments. Emotion-Centered Research Framework for Design Innovation.