Verkauf durch Sack Fachmedien

Ustundag / Beyca / Cevikcan

Business Analytics for Professionals

Medium: Buch
ISBN: 978-3-030-93822-2
Verlag: Springer International Publishing
Erscheinungstermin: 10.05.2022
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
This book explains concepts and techniques for business analytics and demonstrate them on real life applications for managers and practitioners. It illustrates how machine learning and optimization techniques can be used to implement intelligent business automation systems. The book examines business problems concerning supply chain, marketing & CRM, financial, manufacturing and human resources functions and supplies solutions in Python.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783030938222
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-030-93822-2
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Erscheinungstermin: 10.05.2022
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2022
  • Serie: Springer Series in Advanced Manufacturing
  • Produktform: Gebunden, HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 904 g
  • Seiten: 481
  • Format (B x H x T): 160 x 241 x 33 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Herausgeber

Ustundag, Alp

Beyca, Omer Faruk

Cevikcan, Emre

PART I: TBA.- Chapter 1. Business Analytics for Managers.- Chapter 2. Big Data Management and Technologies.- Chapter 3. Descriptive Analytics: Feature Engineering & Data Visualization.- Chapter 4. Predictive Analytics with Machine Learning.- Chapter 5. Neural Networks and Deep Learning.- Chapter 6. Handling Unstructured Data: Text Analytics and Image Analysis.- Chapter 7. Prescriptive Analytics: Optimization and Modelling.- PART II: TBA.- Chapter 8. Supply Chain Analytics.- Chapter 9. CRM & Marketing Analytics.- Chapter 10. Financial Analytics.- Chapter 11. Human Resources Analytics.- Chapter 12. Manufacturing Analytics.