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Underwood

When MBAs Rule the Newsroom - How the Marketers and Managers Are Reshaping Today`s Media

Medium: Buch
ISBN: 978-0-231-08048-4
Verlag: Columbia University Press
Erscheinungstermin: 29.07.1993
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
An in-depth, behind-the-scenes look at the modern newsroom, this book explores how large corporations dominate today's media and uncovers how investigative and informative reports are being replaced by demands for high-profit, 'reader-friendly' journalism. Includes a new preface to the paperback edition.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9780231080484
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-0-231-08048-4
  • Verlag: Columbia University Press
  • Erscheinungstermin: 29.07.1993
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: Erscheinungsjahr 1993
  • Produktform: Gebunden
  • Gewicht: 512 g
  • Seiten: 282
  • Format (B x H x T): 160 x 239 x 24 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Underwood, Doug