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Wünderlich

Acceptance of Remote Services

Perception, Adoption, and Continued Usage in Organizational Settings

Medium: Buch
ISBN: 978-3-8349-1957-1
Verlag: Gabler Verlag
Erscheinungstermin: 17.11.2009
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
Nancy V. Wünderlich employs a multi-method approach comprising an international qualitative study in Germany, USA and China and a longitudinal quantitative study to analyze remote services. She develops the Interactive Technology-Mediated Service Model (ITSUM) to provide a comprehensive approach of explaining both initial acceptance and repeated, continued usage of remote services in organizations.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9783834919571
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-3-8349-1957-1
  • Verlag: Gabler Verlag
  • Erscheinungstermin: 17.11.2009
  • Sprache(n): Deutsch
  • Auflage: 2010
  • Serie: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
  • Produktform: Kartoniert, Paperback
  • Gewicht: 421 g
  • Seiten: 262
  • Format (B x H x T): 148 x 210 x 18 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Wünderlich, Nancy

Conceptual Framework: Remote Services in Context of Technology-Mediated Services.- Theoretical Framework for Remote Service Adoption and Continued Usage.- Methodological Superstructure and Empirical Setting.- Qualitative Exploratory Interview Study.- Hypotheses Development.- Quantitative Studies.- Summary and Conclusions.