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Loparo

Strategic Thinking for Turbulent Times

Medium: Buch
ISBN: 978-1-349-49008-0
Verlag: Palgrave MacMillan
Erscheinungstermin: 04.11.2014
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Strategic Thinking for Turbulent Times is a conceptual and operational guide to the process of business strategy formulation within a turbulence driven economic and business environment. This book features pioneering work on the process of strategic thinking after the dramatic shift in the fundamental premises of strategic management.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781349490080
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-349-49008-0
  • Verlag: Palgrave MacMillan
  • Erscheinungstermin: 04.11.2014
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 2014. Auflage 2014
  • Produktform: Kartoniert
  • Gewicht: 240 g
  • Seiten: 193
  • Format (B x H x T): 140 x 216 x 11 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Loparo, Kenneth A

Part I: The Fall of the Gurus: Are Yesterday's Strategic Thinking Concepts Valid Today? Part II: The Driving Forces of Strategic Thinking Today Part II.1: Fundamental Shifts in the Foundations of Strategic Behaviour Part II.2: Capital Markets Part II.3: The Corporation Part.II.4: The China Factor Part III: How Will Companies Strategize Tomorrow? Part IV: The New Landscape