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Verity

The New Strategic Landscape

Innovative Perspectives on Strategy

Medium: Buch
ISBN: 978-1-349-34749-0
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Erscheinungstermin: 19.10.2012
Lieferfrist: bis zu 10 Tage
The business challenges of organizations are increasingly complex; strategists need a rich choice of approaches in order to respond. Too few strategy models challenge the dominate paradigm of rational analysis, choice maximisation and planned implementation. This rich collection from an eclectic group of strategists provides alternatives.

Produkteigenschaften


  • Artikelnummer: 9781349347490
  • Medium: Buch
  • ISBN: 978-1-349-34749-0
  • Verlag: Palgrave Macmillan UK
  • Erscheinungstermin: 19.10.2012
  • Sprache(n): Englisch
  • Auflage: 1. Auflage 2012
  • Serie: Cass Business Press
  • Produktform: Kartoniert, Paperback
  • Gewicht: 300 g
  • Seiten: 181
  • Format (B x H x T): 155 x 235 x 11 mm
  • Ausgabetyp: Kein, Unbekannt

Autoren/Hrsg.

Autoren

Verity, Julie

Introduction Strategy for a Complex World Strategy and the New Uncertainty Design Thinking Behavioural Strategy Strategy and Human Nature Strategy as Practice Strategy and Discourse Strategy as Serious Play Strategy as Social Process